Wednesday, December 8, 2010

alam ku di terengganu

Apple iPad MB292LL/A Tablet (16GB, Wifi)

selepas aku habis je matrik aku dapat futher study kat unisza(universiti sultan zainal abidan)
jauh giler dari rumah huhuhu..masa nak pergi tu hati berat jea..tapi mak ngan ayah aku kate blaja kat mana2 sama jea..asalkan kita memang ikhlas nak timba ilmu...dan semangt aku terus membara kalah sumbu sukan komanwel heehe...
duk kat ganu best bila hujung tahun sebab banjir hehe...dan musim sejuk..hari2 hujan best..hehehe


duk sini aku da merendek merata tempat...best jugak duk jauh ni...luas pemandangan..btl apa yang ayah kata...
kredit kat ayah..sebab dia aku lbh bersemangat:)

aku dan bell

linda,raby,nadia.kak farah dan aku

aina..fadh..naie...raby..aku

dataran shahbandar

gaya jalan sapa paling cun hehehe


aku..faz..atien

wah..sejuknya..kebasahan dek hujan

No comments:

Post a Comment